De webhosting bij shopies.nl is meer dan goed te noemen.
En wij leggen je uit waarom webhosting zo belangrijk is. Dagelijks zijn wij bezig met het inventariseren van de kortingen en acties. Wij hebben ook voor ons zelf rond gekeken. Hierbij kwamen wij tot de ontdekking dat wij teveel betaalde bij onze webhoster én dat de klanten support meer dan slecht te noemen was.
Support
Support was voor ons belangrijk omdat we eigenlijk niet zoveel wisten van webhosting. Hierdoor vielen wij waarschijnlijk in de categorie “leken” en waren kennelijk een last voor de webhoster. In het begin werden wij redelijk snel geholpen. Nouja, we konden een ticket insturen en meestal hoorde wij wat binnen 24 uur. Wij stapte over naar Shopies.nl omdat het simpelweg goedkoper is. Maar toen verwijderde ik een bestandje (denk ik) Bij shopies.nl was de support toch anders. Er is een chat, een ticket systeem maar je kunt ze ook gewoon bellen! Daarbij zijn de antwoorden helder: “Wilt u dat ik het u uitleg, of zal ik dit fixen voor u?” Wow! dat was mijn eerste reactie. Mijn antwoord was natuurlijk duidelijk.
Dagelijkse zorg minder
Doordat wij geen dagelijkse zorg wilde hebben over onze website hebben wij Shopies.nl gevraagd om de website nog eens onder de loop te nemen en verder te kijken dan alleen de webhosting. Ook hier kon wel eea in verbeterd worden. Zonder de oude websitebouwer af te kraken heeft shopies.nl de correcties aangebracht en ervoor gezorgd dat de website optimaal geïndexeerd word. Weer een dagelijkse zorg minder, dankjewel shopies.nl!
Wanneer goedkoop ook goed is
Kennelijk is het dus niet altijd zo dat wanneer het goedkoop is dat er dan wel iets mis zou moeten zijn. Nee, kortingen en acties zijn er niet om kwantiteit aan te tonen maar de mensen achter de bedrijven willen juist meer klanten bedienen en laten zien dat het én goedkoper kan en dat dat niet aan de kwaliteit of in dit geval support hoeft te veranderen!